Într-un peisaj al afacerilor în care tehnologia joacă un rol din ce în ce mai important, există companii cu servicii clasice care reușesc să se adapteze. Compania de securitate Libra Guard a pornit de la un singur fondator și a crescut rapid, devenind un gigant în industria de securitate cu o cifră de afaceri de peste 12 milioane de euro, în 2023.
Fondată în 2016, Libra Guard a început cu o viziune clară: să ofere servicii de securitate la cel mai înalt nivel, schimbând percepția generală despre companiile de pază și protecție. Astăzi, compania operează la nivel național și internațional, având peste 3000 de angajați și oferind o gamă largă de servicii de securitate.
Ce a fost diferit în abordarea Libra Guard? Inovație și performanță.
Încă de la început, compania a fost condusă de un management proactiv care a căutat întotdeauna soluții inteligente și tehnologie de top pentru a oferi servicii de calitate la prețuri competitive. Prin integrarea tehnologiei de ultimă generație în serviciile lor de securitate, Libra Guard a reușit să eficientizeze operațiunile și să ofere soluții personalizate clienților lor.
De la servicii tradiționale de pază umană la monitorizare video, intervenție rapidă și servicii de pompieri, Libra Guard a acoperit toate aspectele securității, demonstrând o abordare cuprinzătoare și integrată a protecției. Cu drone specializate și echipamente de supraveghere video avansate, compania a adus o nouă dimensiune în furnizarea serviciilor de securitate, economisind concret bani clienților săi.
Libra Guard a fost întotdeauna orientată către nevoile clienților lor. Oferind nu doar soluții standard, ci și consultanță personalizată și suport pe tot parcursul colaborării, compania a câștigat încrederea și loialitatea clienților săi. De exemplu, se află printre puținele firme de securitate care oferă servicii de pază umană folosind drone specializate cu tehnologie de termoviziune, implementând și monitorizarea cu bodycam la evenimentele publice.
Drumul către succes nu a fost lipsit de provocări. Una dintre cele mai mari provocări a fost lipsa forței de muncă calificate. ”Spre deosebire de alte industrii, nu putem aduce forță de muncă din afara UE, ceea ce complică semnificativ livrarea serviciilor noastre. Prin urmare, lucrăm activ la înlocuirea personalului de securitate uman cu soluții tehnologice și susținem adaptări legislative pentru a aborda această problemă”, afirmă Mădălin Tepor (foto), fondatorul Libra Guard.
Astăzi, Libra Guard continuă să se extindă și să evolueze. Planurile lor includ dezvoltarea regională către Ungaria, dar și în alte țări și extinderea gamei de servicii oferite. Cu o echipă dedicată și o viziune puternică, compania este pregătită să facă față provocărilor viitoare și să rămână un lider în industria de securitate.
Printre serviciile oferite de Libra Guard ca firma de paza se numără instalarea de sisteme video și antiefracție, paza umană în mall-uri, supermarket-uri, sucursale bancare sau alte obiective similare, monitorizare si interventie rapidă, paza la evenimente de mai multe tipuri, precum cele sportive sau de divertisment, monitorizarea video 24/24 și alte servicii complementare, inclusiv cele de consultanță, oferite în mod personalizat în funcție de nevoile fiecărui client.
Printre clienții Libra Guard se numără Federația Română de Fotbal, Grupul Feroviar Român, Fotbal Club Rapid Bucuresti, Pambac, magazine din zona Retail, combinate chimice, depozite.
Sursa: https://www.cotidianul.ro/de-la-1-la-3000-de-angajati-povestea-inovarii-si-performantei-libra-guard/